اتصالات جوشی

اتصالات جوشی

اتصالات جوشی


اتصالات جوشی جزو اتصالات لوله ای می‌باشد و با نام اختصاری اتصالات فلزی نیز شناخته می‌شود، اتصالات جوشی یکی از پرکاربردترین و رایج ترین نوع اتصالات در لوله کشی‌های ساختمانی و صنعتی می‌باشد، این نوع از اتصالات در بیشتر مواقع استفاده گسترده ای در زمینه لوله کشی دارند و بطور معمول از اتصالات جوشی بیشتر از اتصالات دنده‌ای استفاده می‌شود.

در طراحی و ساخت یک اتصال جوشی، بسیاری از موارد رعایت می‌شود و ویژگی‌های زیادی به اتصالات جوشی اضافه می‌شود تا این محصولات قابلیت اتصال ساده تری برای کارهایی نظیر جوشکاری از خدمات ساختمانی و تاسیسات داشته باشند، همچنین این اتصالات باید این قابلیت را داشته باشند که در تغییر سایز لوله انعطاف پذیر واقع شوند، اتصالات جوشی نیاز به قابلیت مسدود کردن داخل لوله نیز دارند و هنگام ساخت آن ویژگی های تغییر جهت لوله نیز به آن‌ها اضافه می‌شود.

اتصالات جوشی که در کارخانه تولید و عرضه می‌شود، طراحی منحصر به فرد و مناسبی دارد تا بتواند یک انتقال و جابجایی امن را برای سیالاتی مانند نفت و گاز فراهم کند. از مزایای استفاده از اتصالات جوشی می‌توان به قدرت اتصال آن ها اشاره کرد، در این مورد از اتصالات به سختی نشتی صورت گرفته و استحکام بسیار بالایی دارد. همچنین میزان کاهش و پایین آمدن فشار جریان سیالات در این نوع اتصالات به خوبی انجام می‌شود.

اتصالات جوشی در هنگام نصب از همه جهات با لوله‌های ساختمانی یا صنعتی از مصالح و ملزومات ساختمانی مطابقت دارند، همچنین نصب انواع اتصالات جوشی ساده است و مواد استفاده شده در تولید این اتصالات با کیفیت است، اگر قصد خرید انواع اتصالات جوشی برای کاربری های مختلف را دارید و می خواهید خریدی مطمئن داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید انواع اتصالات جوشی با کیفیت مناسب و مرغوب به فروشگاه آریا مراجعه کنید.

تاریخ ثبت: 1401/11/23