شیلنگ المنت

شیلنگ المنت

شیلنگ المنت



شیلنگ المنت یا شیلنگ حرارتی، ابزارآلاتی است که با استفاده از مواد خاصی تولید شده و وظیفه اصلی آن ثابت نگه داشتن حرارت مایعاتی است که با استفاده از شیلنگ المنت منتقل می‌شوند. مایعات سیالی که در دمای محیط نمی‌توانند قابلیت های خود را حفظ کنند و غلظت و دمای خود را از دست می‌دهند، باید با استفاده از یک شیلنگ المنت جابجا شوند. برای مثال برای جابجایی موادی مانند ویسکوزیته، اگر از یک شیلنگ المنت استفاده نشود غلظت و تراکم این ماده از بین رفته و در دمای محیط پس از مدتی یخ می زند.

شیلنگ‌های المنت از گروه صنعت و تولید به گونه ای طراحی و تولید می‌شوند که یک ماده المنتی که به سنسور مخصوص حفظ گرما مجهز شده باشد به شیلنگ متصل می‌شود و باعث بالا رفتن انعطاف پذیری در شیلنگ المنت می‌شود، عایق مخصوصی که در مراحل تولید این شیلنگ استفاده می شود، از جنس سیم فولادی و سیلیکون سخت است تا مقاومت و استحکام شیلنگ المنت چند برابر شود. همچنین جهت بالا بردن دوام شیلنگ المنت، از استیل ضد زنگ در ورودی و خروجی آن استفاده می‌شود. شیلنگ المنت به میزان زیادی می تواند فشار و دمای بالا را تحمل کند، به طوری که محدوده دمای قابل تحمل برای این شیلنگ‌ها بین 30 تا 190 درجه سانتی گراد می‌باشد. شیلنگ المنت در کنار انتقال مایعات با دمای ثابت و نگه داشتن حرارت، می تواند گاز و سیالات دیگر را نیز جابجا کند.

شیلنگ المنت یا شیلنگ حرارتی از قطعات صنعتی است که می‌تواند با جلوگیری از هدر رفتن گرما، انتقال دادن موادی مانند وکس، کربن دی اکسید و چسب را انجام دهد. خرید شیلنگ المنت با توجه به ویژگی‌های متعدد آن در بسیاری از کسب و کارها و صنایع ضروری می باشد. برای خرید شیلنگ المنت با کیفیت، به شما پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به فروشگاه کاراندیش بهترین شیلنگ المنت را خریداری کنید.

تاریخ ثبت: 1401/11/10