پمپ استریم

پمپ استریم

پمپ استریم


امروزه خرید پمپ های آب برای استفاده در مصارف خانگی، صنعتی و شرکتی افزایش قابل توجهی داشته است و بسیاری از افراد با توجه به نیازشان اقدام به خرید پمپ های آب می کنند. پمپ های آب با توجه به نوع کاربری که دارند به مدل های متفاوتی تقسیم می گردند و هر کدام از آن ها برای محیط خاصی طراحی شده اند. یکی از پرکاربردترین و معروف ترین مدل‌های پمپ آب، پمپ استریم است. پمپ استریم را به عنوان پمپ های گریز از مرکز از دسته صنعت و تولید می شناسند.

روال کار این پمپ ها به این صورت است که در ابتدا انرژی مکانیکی که توسط الکتریسیته الکتروموتور پمپ دریافت می شود را به انرژی جنبشی تبدیل کرده و پس از آن انرژی دریافت شده را به بخش دیگری منتقل می کند. کمپانی استریم به عنوان یک کمپانی تولید کننده پمپ آب سال هاست در کشور چین انواع پمپ های آب خانگی و صنعتی را تولید و روانه بازارهای جهانی می کند. از بین پمپ های تولید شده توسط این کمپانی به پمپ شناور، پمپ کف کش، پمپ لجن کش، پمپ چنل و... اشاره کرد. پمپ های آب کمپانی استریم با داشتن تکنولوژی هایی مانند سانتیریفیوژ، فشار آب را به بهترین شکل ممکن تنظیم می کند.

در ساخت پروانه‌های داخل پمپ استریم از استیل، چدن و فولاد استفاده می‌شود که می تواند طول عمر و دوام این قطعات صنعتی را بیشتر کند، دسترسی به میزان بالایی از آب بدون داشتن گل و لای و لجن از مهم ترین ویژگی‌های پمپ استریم است که در محیط‌های مختلفی مانند زمین های کشاورزی و... به کار می آید. پمپ‌های استریم با تکنولوژی هایی طراحی شده اند که توسط آن می‌توان استخراج آب را به راحتی انجام داد. برای خرید انواع پمپ استریم، پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه کار اندیش مراجعه نمائید.

تاریخ ثبت: 1401/11/10