پمپ ابارا

پمپ ابارا

پمپ ابارا



پمپ‌های آب ابارا، محصولاتی متعلق به کمپانی ابارا می باشند که به علت کیفیت بالا و مرغوب بودنشان در جهان بسیار پرطرفدار هستند، این کمپانی در کشور ایتالیا فعالیت دارد و یکی از بهترین کمپانی‌های تولید پمپ آب در جهان است که در دهه‌های اخیر تولید انواع پمپ آب را انجام داده و به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. محصولات این کمپانی به میزانی با کیفیت و مناسب هستند که در سال‌های اخیر بالاترین جایگاه فروش در صنایع پمپ آب را نصیب خود کرده اند.

کمپانی پمپ ابارا با داشتن تیمی تشکیل شده از دانشمندان ژاپنی، تولید انواع پمپ را بر طبق آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز جهان انجام می‌دهد، یکی از مهم‌ترین محصولات کمپانی پمپ ابارا از گروه صنعت و تولید، پمپ سانتریفیوژی است که در بسیاری از صنایع مختلف در جهان کاربردی می‌باشد. این برند تولید پمپ آب در کشور ما نیز محبوبیت بالایی دارد و بسیاری از افراد برای خرید پمپ های آب، مدل‌های متفاوت پمپ ابارا را خریداری می‌کنند.

پمپ‌های آب ابارا در دو مدل تک فاز و سه فاز وارد بازارهای جهانی می‌شوند، مدل تک فاز این پمپ‌های آب از جمله قطعات صنعتی مناسب مصارف خانگی محیط‌های کوچک است، مدل سه فاز پمپ آب ابارا نیز جهت مصارف صنعتی و کارخانه ای در ابعاد بزرگ تر کاربرد دارد، از پمپ های آب و بوسترهای پمپ ابارا در پایگاه های تأمین برق، صنایع نفت و کارخانه پتروشیمی، ساخت سد، ساختمان و... استفاده می‌شود، نمایندگی های فروش پمپ آب و بوسترهای پمپ آب کمپانی ابارا در تمامی کشورهای جهان از جمله کشورمان موجود است. برای خرید انواع پمپ های برند ابارا به شما پیشنهاد می‌کنیم پمپ ابارا را از فروشگاه کار اندیش تهیه کرده و از پمپ آب‌های با کیفیت این کمپانی بزرگ بهره مند شوید.

تاریخ ثبت: 1401/11/10