بهترین قالیشویی جنوب تهران

بهترین قالیشویی جنوب تهران

بهترین قالیشویی جنوب تهران



فرش ها نوعی کفپوش زمینی هستند که از موادی مانند الیاف، ابریشم و پشم تولید می شوند. فرش های دستباف و ماشینی در کشور ما از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و به طور معمول افراد در تمامی خانه‌های ایرانی در دکوراسیون داخلی خود از این فرش‌ها استفاده می‌کنند، شست و شوی فرش‌های دستباف یا ماشینی به خاطر ابعاد بالا و مواد بکار رفته در تولید آن‌ها دشوار است و نیاز به مهارت بالایی دارد و در این موارد بهترین کار ارتباط با یکی قالیشویی است. قالیشویی‌ها مراکزی هستند که خدمات عمومی شست و شوی فرش و خدماتی نظیر ریشه زنی، رنگ برداری، مرمت و بازسازی فرش را انجام می‌دهند.

در بهترین قالیشویی جنوب تهران روند شست و شوی فرش طبق به روز ترین فناوری های روز جهانی بر پایه شست و شوی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم بندی می‌شود، این مرکز دارای پرسنلی متبحر و کارشناس می باشد که فرایند شست و شوی فرش های دستباف، ماشینی و قالی را با توجه به کیفیت و جنس فرش انجام می‌دهند. دقت و مهارت در
شست و شوی فرش ها در قالیشویی می‌تواند در کنار پاکسازی فرش از هر گونه لکه و میکروب، کیفیت و ماندگاری فرش را در دراز مدت بالا ببرد.

فرش‌های دستباف، فرش‌های ماشینی و قالیچه تفاوت‌های زیادی در ابعاد، کیفیت و مواد دارند. از این رو شست و شوی انواع فرش در بهترین قالیشویی جنوب تهران دسته بندی‌های متفاوتی دارد و از مواد شوینده و تجهیزات مختلفی جهت شست و شوی هر یک از فرش ها استفاده می‌شود. اگر شما نیز تصمیم به شست و شوی فرش های منزل خود گرفته اید و به دنبال بهترین قالیشویی جنوب تهران هستید، به شما پیشنهاد می کنیم خدمات شست و شوی فرش های دستباف، ماشینی و... خود را به مجموعه قالیشویی آیدین بسپرید.

تاریخ ثبت: 1401/11/06