تولیدی جامدادی

تولیدی جامدادی

تولیدی جامدادی


یکی از لوازم التحریر مورد کاربرد در ادارات، آموزشگاه‌ها و... جامدادی می‌باشد، جامدادی تاریخچه ای طولانی دارد و مسیر تکاملی در قرون مختلف داشته است، جامدادی‌ها اولین بار حدود دویست سال پیش در طرح های چوبی ساخته شده و عرضه شدند، جامدادی‌ها از همان ابتدای تولیدشان دارای طرح ها و رنگ های متنوع بودند و در اشکال هندسی متفاوتی تولید می‌شدند، این شکل‌های هندسی تنوع زیادی داشت و جامدادی‌های چوبی اولیه در طرح های دایره ای، مثلثی، مستطیلی و... تولید می‌شدند.

پس از مدتی از عرضه جامدادی‌های چوبی، جامدادی‌های فلزی تولید و وارد بازار جهانی شدند، طولی نکشید که مدل‌های پارچه‌ای و چرمی نیز به بازار جهانی عرضه شدند، سپس در سال 1946 میلادی اولین جامدادی مدرن جهان ساخته شد و پس از مدتی پرطرفدارترین جامدادی در بازار شد. این جامدادی توسط یک خانم در کشور آمریکا تولید شده بود و پس از رسیدن به مرحله تولید در تعداد بالا در دسته بندی های لوکس و معمولی قرار گرفت.

 جامدادی‌هایی که با عنوان جامدادی لوکس از گروه پوشاک وارد بازار می‌شدند در واقع جامدادی‌هایی دست ساز بودند و به همین علت این جامدادی‌ها گران قیمت بودند، بیشتر این جامدادی‌ها به علت قیمت بالایشان درکلکسیون‌ها دیده می‌شد و در برخی از آن‌ها نیز طلا و نقره بکار رفته بود، جامدادی‌های معمولی نیز به میزان زیادی در کمپانی‌ها و شرکت‌های تولیدی جامدادی عرضه شدند و در فروشگاه ها برای تمام سنین به فروش می‌روند.

بطورکلی جامدادی‌هایی که در تولیدی جامدادی ساخته می‌شوند نوعی کیف کوچک می‌باشند که می‌توانید تعداد زیادی از ابزارهای نوشتنی مانند لوازم التحریر یا ابزارهای خط کشی و ترسیم را در آن جای دهید، ماژیک‌های هایلایتر، ماژیک‌های طراحی و نقاشی، پاک کن، خط کش و گونیا، مداد رنگی و خودکار تنها بخشی از لوازم التحریری است که می‌توانید در جامدادی خود نگهداری کنید. جامدادی‌ها که در تولیدی جامدادی طراحی می شوند تنها به جامدادی‌های کیفی خلاصه نمی‌شوند و بسیاری از جامدادی‌ها درطرح‌های رومیزی ساخته می‌شوند که جنس مربوط به آن‌ها می‌تواند از چوب، پلاستیک یا فلز باشد، جامدادی‌ها از نظر جنس تولیدی جامدادی به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم می‌‌شود.

جامدادی‌های فلزی طوری طراحی می‌شوند که بطور معمول یک عدد تراش فلزی زیر آن‌ها  قرار گرفته می‌شود، همچنین درهای جامدادی فلزی طراحی مخصوصی دارد که برای باز و بسته شدن می‌توانید از کلیدهایی که روی آن نصب شده استفاده کنید، جامدادی‌های چرمی و پارچه‌ای از گروه کیف و کفش، جامدادی‌هایی هستند که برای طراحی آن‌ها در تولیدی جامدادی از انواع متفاوت پارچه استفاده می‌شود و از این رو طراحی جامدادی‌های پارچه ای تنوع بیشتری دارد و انعطاف پذیری بالایی در طراحی آن‌ها دیده می‌شود.

جامدادی‌های چوبی یکی دیگر از انواع جامدادی‌ها می‌باشد که بطور معمول بیشتر کاربرد روی میزی دارند، جامدادی‌های چوبی برای استفاده روی میزهای اداری مناسب می‌باشد و حمل این جامدادی‌ها به علت داشتن وزن سنگین سخت می‌باشد. برای خرید انواع جامدادی‌های فلزی، چوبی و پارچه ای از تولیدی جامدادی پیشنهاد می‌کنیم بهترین و با کیفیت‌ترین جامدادی‌ها را از تولیدی جامدادی شرکت کوک تحریر نوین تهیه کنید.


مدیریت: حمید کریمی
شماره همراه: 09126769614
آدرس: ورامین ، شهرک صنعتی خیر آباد ، خیابان بهرام مصیری ، بعد از زیر گذر راه آهن خیابان صنعت 1 ، کوچه اول سمت چپ پلاک17/1

 

تاریخ ثبت: 1401/10/28