دوربین مداربسته کرج

دوربین مداربسته کرج

دوربین مداربسته کرج 


دوربین مدار بسته یک وسیله برای ضبط تصاویر و فیلمبرداری از محیط مشخص شده ای است که می تواند برای کارهای مختلفی مانند مدیریت کردن یک مجموعه یا کنترل ورود افراد استفاده شود، اولین دوربین‌های مداربسته در جهان ابتدا برای پایگاه‌های نظامی مورد استفاده قرار می‌گرفتند اما در سال 1949 یک شرکت با نام تجاری Vericon اقدام به عرضه دوربین‌های مداربسته برای عموم و استفاده‌های تجاری کرد. دوربین‌های مدار بسته از دسته الکترونیک و دیجیتال انواع مختلفی دارند و شرکت‌ها و کمپانی‌های زیادی در جهان بطور سالانه مدل‌های متفاوت و پیشرفته‌تری از این دوربین‌ها تولید و به بازار های جهانی عرضه می کنند، برای تجربه بهترین سیستم های حفاظتی و نظارتی، بهترین دوربین مداربسته کرج و بهترین دزدگیر اماکن به فروشگاه آذرخش کرج مراجعه کنید.

دوربین‌های مدار بسته آنالوگ معمولی اولین نسل تکنولوژی دوربین مداربسته بودند که به عنوان پرکاربردترین دوربین‌های مداربسته در بازار می‌باشند و امروزه همچنان جایگاه خود را حفظ کرده اند. این نوع دوربین های مداربسته نسبت به دوربین های مداربسته دیگر قیمت پایین تری دارند و بسیاری از افرادی که دوربین های مداربسته را برای استفاده‌های روزمره ای مانند آپارتمان های مسکونی یا دفاتر اداری نیاز دارند اقدام به تهیه این نوع دوربین ها می کنند. این دوربین ها توانایی فیلمبرداری از محیط مشخص شده در رزولوشن 960*582 را دارند و به نسبت دوربین‌های مداربسته پیشرفته تری که رزولوشن تصویر آن‌ها در فیلمبرداری بالاتر است کیفیت پایینی دارند.

یکی دیگر از انواع دوربین‌های مداربسته، دوربین‌های مداربسته آنالوگ HD می‌باشند که از تکنولوژی و فناوری پیشرفته تری نسبت به دوربین‌های مداربسته آنالوگ عادی برخوردار می‌باشند و می‌توانند تصاویر را با کیفیت بالایی فیلمبرداری کنند، دوربین‌های مداربسته تحت شبکه از تجهیزات مخابراتی نوع دیگری از دوربین‌های مداربسته است که با نصب این نوع دوربین‌ها می‌توان با استفاده از یک نقطه اتصال اینترنتی بصورت آنلاین تمامی تصاویر این دوربین ها را چک کرد. اگر می‌خواهید بهترین سیستم های حفاظتی و نظارتی مانند دوربین‌های مداربسته داهوا، کورتک و دزدگیرهای حرفه ای اماکن را خریداری کند پیشنهاد ما این است که به خرید دوربین مداربسته کرج مراجعه کنید.


مدیر: باروتکوب

شماره تماس: 32255791
شماره همراه: 09190164325
شهر: کرج
آدرس: کرج ، میدان شهدا ، ابتدای خیابان مظاهری ، برج آیشین ، طبقه 1 ، واحد 27

 

تاریخ ثبت: 1401/10/21