شرایط مهاجرت با ویزای جستجوی کار در آلمان

شرایط مهاجرت با ویزای جستجوی کار در آلمان

شرایط مهاجرت با ویزای جستجوی کار در آلمان


در سالهای اخیر و با شیوع ویروس کرونا نرخ بیکاری در بسیاری از کشورهای جهان افزایش یافته و بسیاری از کشورها با مشکلات اقتصادی متعددی روبرو می‌باشند، اما بهتر است بدانید این موضوع برای تمامی کشورها صدق نمی‌کند و بسیاری از کشورها همچنان دارای رشد اقتصادی بالا و نرخ بیکاری کم می‌باشند که یکی از این کشورها آلمان می‌باشد. کشور آلمان با داشتن نرخ بیکاری 8/2 درصدی و رشد بسیار بالای اقتصادی که در زمینه‌های مختلف دارد یکی از پرطرفدارترین کشورها برای مهاجرت می‌باشد، از طرفی دولت آلمان اقدام به دادن ویزاهایی مانند ویزای فریلنسینگ آلمان یا ویزای آوسبیلدونگ آلمان کرده و به نیروهای متخصص و غیر متخصص این ویزاها را ارائه می‌دهد. یکی از روش های کار کردن در این کشور اخذ ویزای جستجوی کار در آلمان از گروه سفر و گردشگری است که با دریافت این ویزا شما می‌توانید به کسب درآمد 3 الی 5 هزار یورویی در ماه برسید و پس از آن اقدام به گرفتن اقامت دائم آلمان کنید.
یکی از علل وجود موقعیت‌های شغلی زیاد در کشور آلمان نرخ بیکاری پایین در این کشور و پیر بودن جمعیت این کشور است که باعث به وجود آمدن موقعیت‌های شغلی زیادی شده است، بر طبق آمارهای منتشر شده در سال 2022 کشور آلمان نرخ بیکاری خود را به پایین ترین حد ممکن رسانده و تعداد بیکاران در این کشور به جمعیت بسیار پایینی رسیده است. از این رو کشور آلمان یکی از مناسب ترین کشورها برای مهاجرت است.
در کشور آلمان امکان پیدا کردن شغل برای افرادی که در دانشگاه های داخل آلمان تحصیل کرده اند بسیار ساده می‌باشد و افرادی که در دانشگاه های آلمان تحصیل می‌کنند پس از فارغ التحصیل شدن می توانند در این کشور وارد بازار کار شوند، مهاجرت تحصیلی نیز در کنار مهاجرت کاری طرفداران بسیار زیادی در کشور آلمان دارد. افرادی که در کشورهایی مانند استرالیا، فلسطین، کره و نیوزیلند زندگی می کنند می توانند بدون گرفتن ویزای جستجوی کار در کشور آلمان کار کنند.
اتباع کشورهایی که شامل اتحادیه اروپا و کشورهای نام برده نیستند برای یافتن شغل در کشور آلمان باید اقدام به اخذ ویزای جستجوی کار کنند.


تاریخ ثبت: 1401/10/14