بالابر

بالابر

بالابر



انسان در طول تاریخ همواره سعی داشته حمل و نقل خود را ساده تر کند حتی سه هزار سال پیش از میلاد نیز با وجود پایین بودن سطح علم و فناوری انسان برای جابجایی خود یا وسایل دیگر از چوب و طناب استفاده می کرد. در قرن هجدهم میلادی پس از این که انقلاب صنعتی شکل گرفت و اولین ماشین آلات ساخته شد زمینه ای برای راه اندازی اولین آسانسورها و بالابرها شکل گرفت. با پیشرفت کردن علم مکانیک سیالات و به کار گرفته شدن توان هیدرولیکی در نقل و انتقال کالاها انسان توانست به فناوری آسانسورهیدرولیک برسد.

آسانسور هیدرولیک در صنعت و تولید طی سالهای اخیر بسیار پرطرفدار واقع شده و تا ابتدای قرن بیست و یکم به مدت 50 سال این آسانسورها پرطرفدارترین بالابرهای موجود در بازار بودند. آسانسور های هیدرولیک آسانسور هایی بودند که برای حمل و انتقال بار و لوازم مورد استفاده قرار می‌گرفتند و پس از مدتی با توجه به پیشرفت فناوری‌های بالابر تغییراتی در این آسانسورها ایجاد شد که امکان جابجایی مسافران را هم برای آسانسور هیدرولیک فراهم کرد، سیستم‌های هیدرولیک مزایای فردی دارند و تعمیرات این آسانسور ها به نسبت آسانسورهای دیگر ساده تر بوده و هزینه آن نسبت به آسانسورهای دیگر پایین تر می باشد.

آسانسور هیدرولیک

آسانسور هیدرولیک در ارتفاع های کم بسیار پر کاربرد است و در بین مشتریان پرطرفدار می‌باشد. به طور معمول در برخی از برندها و تجارت‌های اروپایی آسانسورهای هیدرولیکی توانسته اند جای آسانسورهای کششی را بگیرند. در ادامه مطلب بالابر به مقایسه و بررسی مزایای آسانسورهای کششی و هیدرولیکی می پردازیم.

آسانسورهای کششی به گونه ای طراحی شده اند که موتور الکتریکی آن ها در بالاترین قسمت در چاه آسانسور نصب می‌شود و با حرکت دادن آن آسانسور در جهتی که هدایت شده تعادل ایجاد کند. اما در آسانسور هیدرولیک و بالابرها تعادلی ایجاد نمی شود، برای تعمیرات و سرویس آسانسور، تأمین قطعات آسانسورهای کششی، خرید انواع جرثقیل و بالابرهای صنعتی و آسانسورهای هیدرولیک پیشنهاد ما این است که به ناجی صنعت سپاهان مراجعه کنید و از بهترین خدمات سرویس و تعمیرات انواع آسانسور بهره مند شوید.


 مدیر: محمدرضا خرمی

شماره تماس: 66144754

 

تاریخ ثبت: 1401/10/10