تأمین قطعات آسانسور های کششی

تأمین قطعات آسانسور های کششی

تأمین قطعات آسانسور های کششی


بسیاری از افرادی که در ساختمان‌های دارای آسانسور سکونت دارند تصور می‌کنند هنگامی باید برای سرویس آسانسور یا تعمیر آن اقدام کنند که آسانسور خراب شده باشد اما این تصور اشتباه است، در بسیاری از مواردی که آسانسور مشکلی فنی داشته باشد.

و یکی از قطعات آن دچار مشکل شده باشد ممکن است سر و صدایی از قطعات بیرون نیاید برای همین سرویس آسانسور کمک بزرگی به این مساله می‌کند تا پیش از خرابی یک قطعه به آن رسیدگی شود، برای مثال در برخی از ایرادهایی که ممکن است برای آسانسور پیش بیاید از کابین آسانسور هیچ صدایی نمی آید اما ایمنی خود آسانسور از خدمات ساختمانی و تاسیسات در خطر می‌باشد.

به عنوان یکی از مشکلاتی که ممکن است برای آسانسور پیش بیاید خراب شدن قطعه گاورنر آسانسور می‌باشد، گاورنر آسانسور قطعه‌ای است که به عنوان یک نوع ترمز عمل می‌کند، در واقع ممکن است آسانسور سرعت بالایی در جابجایی بگیرد که این ترمز در این مواقع به کار می آید و در صورت خراب بودن این قطعه خطرات زیادی ممکن است پیش بیاید به همین جهت بهتر است سرویس آسانسور و تأمین­ قطعات آسانسورهای کششی به صورت ماهانه انجام شود تا از خطرات احتمالی پیشگیری شود.

برای انجام سرویس‌های ویژه تعمیر آسانسور بهتر است که بهترین نوع ارائه سرویس را انتخاب کنید، از این رو پیشنهاد می‌کنیم جهت تعمیر و تأمین­ قطعات آسانسورهای کششی به ناجی صنعت سپاهان مراجعه کنید. برای سرویس و تعمیر آسانسور می‌توانید با شرکت مخصوص تعمیر و تأمین­ قطعات آسانسورهای کششی قراردادی را ببندید تا سرویس‌های دوره ای آسانسور برای آسانسور ساختمان شما انجام شود و طبق لیست قراردادی تعمیرکاران مجرب تأمین­ قطعات آسانسور های کششی به صورت دوره ای قطعات و بخش‌های آسانسور را بررسی می‌کنند، جهت انجام سرویس و تعمیرات آسانسور پیشنهاد می‌کنیم به تأمین­ قطعات آسانسور های کششی مراجعه کنید.

 مدیر: محمدرضا خرمی

شماره تماس: 66144754

تاریخ ثبت: 1401/10/10