آپارتمان مسکونی و اداری در میرداماد

آپارتمان مسکونی و اداری در میرداماد

آپارتمان مسکونی و اداری در میرداماد


املاک یا همان بنگاه معاملات ملکی بطور کلی خرید و فروش املاک، پیش فروش کردن املاک و آپارتمان‌ها، اجاره و رهن املاک و آپارتمان در مناطق مختلف می‌باشد، بیزنس مشاوران املاک به اقسام مختلفی تقسیم می‌گردد که به معرفی و بررسی آن‌ها می پردازیم، جهت خرید آپارتمان مسکونی و اداری در میرداماد، املاک شریعتی، املاک میرداماد، خرید و فروش آپارتمان در شریعتی و رهن و اجاره در میرداماد پیشنهاد می‌کنیم به مشاورین مسکن امامی مراجعه کنید.

املاک شریعتی

یکی دیگر از مهم ترین کارهایی که مشاورین املاک از گروه خدمات عمومی انجام می‌دهند این است که در موقعیت‌های پیش آمده یک ملک یا واحد آپارتمانی را خریداری می‌کنند و پس از آن در موقعیت‌های بعدی این املاک خریداری شده را به فروش می‌رساند، جهت خرید املاک شریعتی، خانه کلنگی در میرداماد، مغازه تجاری میرداماد و مشارکت در ساخت میرداماد به آپارتمان مسکونی و اداری در میرداماد مراجعه کنید.

املاک میرداماد

یکی از خدماتی که در املاک‌ها و توسط مشاورین مسکن انجام می شود گرفتن یک کمیسیون است که پس از بسته شدن یک قرارداد ملکی اتفاق می افتد و در این نوع قراردادهای املاکی شخصی که مشاور املاک است و واسطه انجام قرارداد می‌شود پس از آن که قرارداد ملکی میان دو طرف معامله بسته می‌شود مبلغی تحت عنوان کمیسیون را به عنوان حق خود دریافت می‌کند.

خرید و فروش آپارتمان در شریعتی

در برخی از موارد در بنگاه‌های معاملاتی املاک ممکن است مشاورین املاکی که در زمینه پیدا کردن مشتری‌هایی برای املاک و... فعالیت دارند یک مشتری را پیدا کرده و او را به مشاور املاک دیگری معرفی و کمیسیونی برای خود دریافت کند، اگر قصد خرید و فروش آپارتمان در شریعتی، رهن و اجاره در میرداماد، خرید املاک شریعتی، املاک میرداماد و مغازه تجاری میرداماد به آپارتمان مسکونی و اداری در میرداماد مراجعه کنید.

رهن و اجاره در میرداماد

هنگامی که شخصی اقدام به رهن یا اجاره یک خانه می‌کند با در نظر گرفتن این که ارزش کلی آن خانه چقدر است مشاور املاکی که معامله را جوش داده است یک چهارم حق کمیسیون از دو طرف معامله که بین مستاجر جدید و مالک خانه می‌باشد را دریافت می کند، بطور معمول هنگامی که قرار است هزینه اجاره یک خانه تعیین شود موارد زیادی مانند هزینه کلی رهن خانه در نظر گرفته می‌شود. اگر به دنبال بهترین مشاورین املاک جهت رهن و اجاره در میرداماد، خرید خانه کلنگی در میرداماد و مشارکت در ساخت میرداماد می گردید به آپارتمان مسکونی و اداری در میرداماد مراجعه کنید.

کلنگی در میرداماد

در املاک و بنگاه‌های معاملاتی املاک متعددی وجود دارد که توسط مشاورین املاک خرید و فروش می‌شود یا رهن و اجاره داده می شود که از بین آن‌ها می‌توان به کانکس‌های مسکونی، خانه‌های درون شهری و بیرون شهری، ملک‌های مسکونی دوبلکس و خانه های دو طبقه یا بالاتر اشاره کرد. 

مغازه تجاری میرداماد

یکی دیگر از مهم‌ترین معاملات بنگاهی املاک تجاری است. مرکزهای خرید، پاساژ ها، ساختمان‌های اداری و... بخشی از املاک تجاری می‌باشند، ساختمان‌هایی که تحت عنوان ساختمان تجاری خرید و فروش می شوند حتی اگر آپارتمانی باشند تجاری به حساب می آید و مالک‌های آن درآمدهایی بر پایه ملک تجاری دارند. اگر قصد خرید املاک میرداماد، مغازه تجاری میرداماد، خرید و فروش آپارتمان در شریعتی، خرید خانه کلنگی در میرداماد و مشارکت در ساخت میرداماد را دارید پیشنهاد می‌کنیم به آپارتمان مسکونی و اداری در میرداماد مراجعه کنید.

مشارکت در ساخت میرداماد

در حوزه ساختمان‌های صنعتی نیز املاک و انبارهایی تحت عنوان املاک صنعتی موجود می‌باشد که بطور معمول از این ساختمان‌ها برای مصارف صنعتی استفاده می‌شود که بخش‌های مختلف آن به انبار، املاک تجاری و ذخیره سازی کالا تقسیم می‌شود. برای خرید و فروش آپارتمان در شریعتی، رهن و اجاره در میرداماد، خرید مغازه تجاری میرداماد و مشارکت در ساخت میرداماد به آپارتمان مسکونی و اداری در میرداماد مراجعه کنید.


مدیر: ناصر امامی

شماره تماس: 22900663
شماره همراه: 09125394621
 آدرس: شریعتی ، اول میرداماد ، مرکز خرید میرداماد ، (مجتمع تجاری شهر ) ، پلاک 7 شهرداری ، داخل پاساژ پلاک 20

 

تاریخ ثبت: 1401/10/07