فروش سنگ برش

فروش سنگ برش

فروش سنگ برش


دستگاه فرز یا همان سنگ فرز یکی از مورد کاربردترین ابزارهای برقی است که در صنعت‌های متفاوتی کاربرد دارد و از جایی که در صنعت‌های مختلفی شاهد استفاده از این تجهیزات برقی هستیم، تولید کنندگان زیادی در سراسر جهان این سنگ فرزها یا سنگ‌های برشی را در قیمت ها و مدل های متفاوت وارد بازار می‌کنند. سنگ‌های فرز و سنگ های برشی به گونه ای طراحی شده اند که دارای یک دیسک سایشی یا صفحه سنگ هستند و به عنوان بخش برش دهنده در این گونه تجهیزات برقی فوق پیشرفته کار خود را انجام می دهند. در سنگ های فرز جهت استحکام قطعه از یک وسیله برای محکم نگه داشتن آن استفاده می کنند. برای خرید سنگ های برشی و سایشی پیکات و صفحه سنگ برش به فروش سنگ برش مراجعه کنید، همچنین جهت مشاهده قیمت سنگ فرز و قیمت صفحه سنگ از گروه خدمات ساختمانی و تاسیسات نیز می توانید در سنگ‌های برشی و سایشی پیکات آخرین قیمت فروش سنگ برش را ببینید.

صفحه سنگ برش

هدف کلی ساخت سنگ فرز این است که قطعات و اجسامی که نسبتا سخت هستند را با بهترین کیفیت ممکن برش دهیم. در واقع در ساخت این دستگاه از سه نوع محور حرکتی مخصوص استفاده شده است که امکان صیقلی کردن سطوح مختلف را می دهد. از دستگاه فرز یا سنگ فرز می توان در دو مدل ثابت و متحرک استفاده کرد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که هم می‌توانید با ثابت نگه داشتن شیء مد نظر آن را برش یا صیقل دهد و هم می توانید با حرکت دادن جسم یا شی مورد نظرتان با این دستگاه کار کنید. اگر قصد خرید صفحه سنگ برش را دارید به فروش سنگ برش مراجعه کنید.

قیمت سنگ فرز

دستگاه فرز یا سنگ فرز در مدل های متفاوت و با کاربری های متفاوتی ساخته می شود و در هنگامی که تصمیم به خرید سنگ فرز از مصالح و ملزومات ساختمانی می‌گیرید باید با مدل‌های آن و کاربردهای آن آشنایی نسبی داشته باشید تا بهترین دستگاه سنگ فرز برای خود را تهیه کنید. زیرا مناسب بودن دستگاه سنگ فرزی که تهیه می کنید می‌تواند باعث پیشرفت کار شما و نتیجه گیری بهتری می شود. به این جهت هر گاه تصمیم به خرید سنگ فرز یا سنگ برش گرفتید با ویژگی ها و نمونه های آن آشنا شده و مدل های متفاوت آن را ببینید. اگر قصد مشاهده قیمت صفحه سنگ و قیمت سنگ فرز را دارید به فروش سنگ برش مراجعه و از جدیدترین قیمت های سنگ فرز مطلع گردید.

قیمت صفحه سنگ

تاریخچه سنگ فرز به سال 1954­­­ میلادی بر می گردد هنگامی که اولین مدل سنگ فرز در کشور آلمان ساخته شد. از همان زمان تا به امروز از این دستگاه به عنوان ابزاری بسیار کاربردی و عالی جهت برش دادن اجسام متفاوت، تراشکاری و انجام پولیش مورد استفاده های زیادی قرار می گیرد. سنگ فرز در طراحی کلی خود شامل یک دیسک است که با استفاده کردن از موتور نیرویی که برای روشن شدن و چرخش صفحه سنگ تعبیه شده است این برش را فراهم می کند که به طور معمول کارگرانی که در فعالیت های ساخت و ساز و ساختمانی حضور دارند یا در تراشکاری های فلزو... کار می کنند بیشترین سود را از سنگ فرز می برند. اگر قصد خرید هر گونه صفحه سنگ برش و سنگ فرز را دارید پیشنهاد می کنیم جهت مشاهده قیمت صفحه سنگ و قیمت سنگ فرز به سنگ های برشی و سایشی پیکات مراجعه نمایید.


مدیر: رضا قضاتلو
شماره تماس: 66766944
شماره همراه: 09123107804
آدرس: جاده قدیم کرج ، ادامه بلوار ایران خودرو شهرک دانش بعد از پل زیر گذر ، سمت چپ پلاک 31
میدان حسن آباد، کوچه شجاعی ، ساختمان سبز، طبقه 1- ، پلاک 65

 

تاریخ ثبت: 1401/10/07