جنیفر لوپز راز ظاهر جوانش را آشکار کرد!

جنیفر لوپز راز ظاهر جوانش را آشکار کرد!

جنیفر لوپز راز ظاهر جوانش را آشکار کرد!


جنیفر لوپز 53 ساله راز ظاهر جوانش را برای مجله «Vogue» آشکار کرد، وقت صبح جنیفر لوپز خواننده مشهور 53 ساله بلاخره راز ظاهر جوانش را آشکار کرد، به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، این خواننده در برنامه‌ای روند مراقبت پوستی و آرایشی خود را برای مجله «Vogue» آشکار کرد.

این ستاره و همسر بن افلک بازیگر هالیوود از محصولات آرایشی و بهداشتی برند خودش، JLO Beauty، برای آماده‌سازی پوستش استفاده کرد، راز پوست صاف و جوان او استفاده روزمره از ضدآفتاب و شوینده مناسب پوست صورت و خواب کافی است.

جنیفر لوپز این رویه مراقبت پوستی و آرایشی را با روشن کردن شمعی آغاز کرد. به گفته او رایحه این شمع باعث ایجاد آرامش می‌شود، او حتی این شمع به خصوص را با خود در زمان کنسرت‌هایش به هتل‌های مختلف نیز می‌برد.

جنیفر لوپز چگونه آرایش می‌کند؟

این خواننده آرایش خود را با شوینده صورت برند خودش آغاز کرد. این شوینده صورت Hit Single نام دارد.

جنیفر می‌گوید همیشه روند مراقبت پوستی و آرایشش را ساده نگه‌داشته است. به گزارش وقت صبح تنها شوینده، ضد آفتاب و کمی کرم. او برند مراقبت پوستی و آرایشی خود را نیز بر اساس همین سادگی و حداقلی آغاز کرد.

شایعات زیادی درباره استفاده این ستاره از محصولات مراقبت پوستی بسیار گران قیمت وجود دارد اما او این شایعات را رد کرده است، قدم بعدی در روند او قطره چشم است. این قطره چشم باعث براق و روشن شدن چشم می‌شود.

جنیفر لوپز معتقد است چشم‌ها اولین چیزی است که بقیه به آن دقت می‌کنند. سپس نوبت سرم پوستی از لوازم آرایشی و بهداشتی است، او سرم JLO Glow را به تمام صورت و گردن خود می‌زند، این سرم حاوی روغن زیتون است، جنیفر روغن زیتون را راز زیبایی پوست مادر و مادربزرگش می‌داند و به همین دلیل در این سرم از این روغن استفاده کرده است.

او بزرگ‌ترین رازش را خواب خوب و کافی می‌داند

جنیفر می‌گوید زمان‌های خاصی وجود دارد که حتی با میزان خواب کم می‌توان پوست خوبی داشت. از نظر او حداقل میزان خواب برای کدر نشدن پوست کمتر از 4 و یا 7 ساعت است، قدم بعدی استفاده از مرطوب‌کننده به خصوص کرم روز است! او از کرم مرطوب‌کننده مناسب روز برند خود که ضدآفتاب نیز دارد استفاده می‌کند.

این ستاره راز مهم دیگرش را استفاده روزانه از ضدآفتاب می‌داند

حالا نوبت به مرطوب کننده لب و کرم زیرچشم است. جنیفر کرم زیر چشمش را بر روی پیشانی و دست‌هایش نیز استفاده می‌کند، او معتقد است کلاژن موجود در این محصول به جوانی پوست کمک زیادی می‌کند.

روند آرایش این ستاره به مراتب آسان‌تر است، او از کانسیلر برای روشن کردن زیر چشم، کنار لب،بینی و  پیشانی استفاده کرد و اطراف گونه، چانه و پیشانی را با ترکیب کردن چند محصول تیره‌تر کانتور کرد.

سپس برای کرم پودر از ترکیب سه رنگ متفاوت از برند Chanel استفاده کرد و برای گونه‌ها از یک رژ گونه ساده استفاده کرد.

جنیفر معتقد است زیبایی صورت و آرایش ربطی به برند محصولاتی که استفاده می‌کنید ندارد و مهم استراحت و خواب کافی است، او با برق لب، ریمل و مداد ابرو آرایش خود را به پایان رساند.

 

تاریخ ثبت: 1401/10/04