آموزشگاه خیاطی تهران

آموزشگاه خیاطی تهران

آموزشگاه خیاطی تهران


بطور کلی کلمه خیاط برای افرادی بکار می‌رود که بتواند با استفاده از یک پارچه یا چرم پوششی برای بدن بسازد، در واقع فردی که بتواند برای افراد در جنسیت های  مختلف و سنین متفاوت لباس هایی درست کند و به افراد عرضه کند خیاط می‌باشد، در خیاطی مدرن و امروزه از دستگاه‌های چرخ خیاطی برای دوختن و تولید انواع لباس استفاده می‌شود، چرخ خیاطی دستگاهی است که امروزه از مهم ترین ابزارهای خیاطی به حساب می آید و تاریخچه این دستگاه به دوره انقلاب صنعتی باز می‌شود. یک خیاط بطور معمول هنگامی که قصد دوختن یک لباس جدید را دارد برای طرح اولیه به سمت طرح های مد روز و جدیدتر می‌رود و در دوختن پرده‌ها، انواع لباس و... از جدیدترین طرح ها استفاده می‌کند، اگر علاقمند به آموزش خیاطی هستید و به دنبال آموزشگاه خیاطی یا آموزش مجازی خیاطی می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم به آموزشگاه خیاطی و طراحی دوخت مهر خاتون مراجعه فرمایید.

آموزش خیاطی

خیاط در زمینه خیاطی از گروه خدمات عمومی وظایف زیادی دارد و در مراحل مختلفی درباره پارچه مد نظری که مشتری نیاز دارد با او به توافقی می‌رسد و پس از آن لباس، پرده و... را اندازه گیری می‌کند. خیاط میزان زمانی که طول می‌کشد تا لباس مد نظر درست شود را به مشتری می‌گوید و هزینه آن را برای مشتری تعیین می‌کند، پس از این مراحل خیاط پس از ساختن طرحی که با سفارش مشتری مطابقت دارد و ایجاد کردن طرح‌های جدید، تهیه الگو و برش دادن پارچه بخش اصلی دوخت سفارش مشتری را طی کرده و پس از آن تست لباس انجام شده و با دوخته شدن سفارش نهایی مشتری خیاط لباس را به مشتری عرضه می‌کند. برای یادگیری آموزش خیاطی، بهترین آموزشگاه خیاطی و آموزش مجازی خیاطی به آموزشگاه خیاطی تهران مراجعه کنید.

آموزشگاه خیاطی مدرن

افرادی که به شغل خیاطی علاقمند می‌باشند بطور معمول در سالهای دبیرستان وارد رشته مخصوص خیاطی که در شاخه‌های مختلف هنرستان‌ها اعم از فنی حرفه ای و کار و دانش به رشته خیاطی وارد می شوند و در صورت علاقمندی به ادامه تحصیل پس از گرفتن مدرک دیپلم در این رشته برای داشتن تحصیلات بالاتر در زمینه خیاطی به دانشگاه می‌روند و در رشته خیاطی در مقاطع بالاتر از دیپلم تحصیل می کنند، همچنین افرادی که به این رشته علاقه دارند و به علل متفاوتی در سال‌های دبیرستان و دانشگاه وارد این رشته نشده اند می‌توانند برای یادگیری خیاطی به مراکز آموزشی و فنی حرفه ای مراجعه کرده و پس از یادگیری خیاطی مدرکی مبتنی بر خیاطی دریافت کنند، اگر قصد یادگیری خیاطی در بهترین آموزشگاه و موسسات آموزشی خیاطی را دارید پیشنهاد می‌کنیم به آموزشگاه خیاطی تهران مراجعه کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آموزش مجازی خیاطی

دنیای فشن و مدهای لباس هر ساله و حتی با تغییر فصل ها به روز می‌شود و به طور کلی بخش مهمی از مدهای لباس به خلاقیت و ایده پردازی مرتبط می‌باشد. برای مثال با آمدن فصل زمستان مدل‌های خیاطی و دوخت لباس حائز تغییرات زیادی می‌شود. اگر به دنیای مد علاقمند هستید خیاطی و دوخت لباس بهترین گزینه برای شما می‌باشد و با آموزش دیدن خیاطی وارد دنیای طراحی لباس و مد می‌شوید. اگر قصد یادگیری خیاطی به صورت غیر حضوری را دارید و در پی بهترین آموزشگاه خیاطی آنلاین تهران هستید  پیشنهاد می‌کنیم به آموزش مجازی خیاطی مراجعه کرده و بهترین آموزش خیاطی را در آموزشگاه خیاطی تهران دریافت کنید.


مدیریت: فرشاد گودرزی

شماره تماس: 46020429
شماره همراه: 09127392054
آدرس: تهران، شهرک گلستان، بلوار امیرکبیر، نبش بلوار کاج، مجتمع مال مون، ورودی اداری، فاز 2، طبقه 2، واحد 14 کوچه بلوار امیر کبیر پاساژ مجتمع مال مون طبقه دوم پلاک: نبش بلوار کاج واحد 14

 

تاریخ ثبت: 1401/10/04