احساس حاصل از طب سوزنی

احساس حاصل از طب سوزنی

طب سوزنی و طب سنتی در منطقه 1 تهران

طب سوزنی، یکی از انواع طب سنتی چینی بوده که در طول قرن های بسیاری برای درمان مشکلات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. طب سنتی و طب سوزنی در منطقه 1 تهران به صورت فرو کردن سوزن های مخصوص و بسیار باریک روی پوست و در نقاط خاصی از بدن است که بیشتر برای درمان درد به کار می رود. به طور کلی، طب سوزنی بر این پایه استوار است که انرژی همواره در داخل و خارج از بدن، درون مسیر ها و کانال های خاصی جریان دارد.

در ادامه این مقاله، به شما خواهیم گفت که طب سوزنی به طور کلی چگونه انجام شده و باعث ایجاد چه حسی در انسان خواهد شد. پس با ما همراه باشید.



احساس حاصل از طب سوزنی

 

در ابتدا لازم است بدانید که، در صورت نیاز، شما به راحتی می توانید تا با مراجعه به کلینیک های طب سنتی در منطقه 1 تهران، که از بهترین و معتبرترین مراکز موجود در کشور می باشند، مشکل خود را در صورت امکان، تا حد زیادی برطرف کرده و از نتایج حاصل، نهایت رضایت را داشته باشید.
همانطور که گفته شد، طب سوزنی با فرو بردن سوزن هایی در پوست انجام می شود. به همین دلیل، شما ممکن است در ابتدا، هنگام وارد کردن سوزن، فشار اندکی احساس کنید که در اکثر موارد آزار دهنده و دردآور نخواهد بود.
همچنین نقطه ای از بدن شما که سوزن خورده، ممکن است تا مدتی بی حس شود، خارش داشته باشد و یا سوزن سوزن شود که کاملا طبیعی است. حتی بسیاری از متخصصان این حوزه معتقدند که این موارد، نشانه ای مبنی بر آزاد شدن انرژی در بدن شما می باشد.
در برخی اوقات نیز، پزشک ممکن است برای تاثیرگذاری بیشتر، پس از سوزن زدن، آن را کمی جلو عقب کرده و یا جریان الکتریسیته و یا گرما به آن وارد کند.

پس لازم است تا در صورت تمایل به انجام این روش ها، از تمامی جوانب و خطرات احتمالی آگاهی کاملی داشته باشید تا پس از درمان، دچار مشکلات بیشتری نشوید. همچنین بهتر است بدانید که در بسیاری از مراکز طب سنتی در منطقه 1 تهران، مشاوران و پزشکانی فعالیت می کنند که شما می توانید با مراجعه به آن ها، به طور کامل معاینه شده و نسبت به انجام درمان های لازم، اطمینان حاصل کنید.

تاریخ ثبت: 1398/07/28