روش های انجام طب سوزنی

روش های انجام طب سوزنی

طب سوزنی و طب سنتی در منطقه 1 تهران

امروزه عده بسیاری از مردم، به دلیل پیچیده شدن و گاها دشوار شدن روش های درمانی امروزی، دچار شک و تردید شده و در بسیاری موارد حتی می ترسند و به همین جهت، به دنبال روش های طب سنتی و قدیمی می روند. یکی از این روش ها طب سنتی است که شامل متد های مختلف درمان برای انواع بیماری ها است.

در ادامه نیز قصد داریم تا به توضیح چگونگی و به طور کل، روش های طب سنتی و طب سوزنی پرداخته و تمامی اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید به راحتی و با خیال آسوده، تصمیم خود را قطعی نمایید.



روش های انجام طب سوزنی

 

در ابتدا شما می بایست تا به یک دکتر متخصص در این زمینه مراجعه کرده و مورد معاینه قرار گیرید. برای این کار می توانید با کمی جستجو حتی در فضای مجازی نیز، موفق به یافتن معتبرترین و بهترین مراکز طب سنتی در منطقه 1 تهران شده و در صورت نیاز، به آن مراجعه کنید.
سپس در صورت تشخیص پزشک، نقاطی از بدن شما که مشکل و یا درد در آن حس می شود، مشخص شده و توسط پزشک با سوزن های مخصوص سوراخ می شوند. البته لازم است بدانید که روش هر دکتر ممکن است با دیگری متفاوت بوده اما پروسه ذکر شده به طور کلی، عمومی است.
همچنین لازم به ذکر است که مدت زمان لازم برای دریافت بیشترین تاثیر از درمان، حدود 30 دقیقه بوده اما بسته به موقعیت و بیماری شما، می تواند حتی تا یک ساعت نیز به طول بیانجامد. همچنین در برخی موارد ممکن است بر اساس تشخیص دکتر، جلسه های منظم و همیشگی برای درمان شما در نظر گرفته شود.

همانطور که گفته شد، امروزه بسیاری از مردم به دلیل خطرناک بودن و یا غیر مطمئن بودن روش های جدید، به سراغ روش های بی خطر گذشته می روند. در صورتی که شما نیز جزو همین افراد هستید، بهتر است بدانید که در سال های اخیر، تعداد بسیار زیادی از مطب های طب سنتی در منطقه 1 تهران تاسیس شده که دارای بهترین و مطمئن ترین ابزار و روش های روز دنیا می باشند.

تاریخ ثبت: 1398/07/28