سشوار و اتو برند مک استایلر

سشوار و اتو برند مک استایلر

استایل و مدل مو برای همه افراد اهمیت بالایی دارد و این موضوع در بانوان حائز اهمیت بیشتری می باشد. اتومو، سشوار و مواردی از این قبیل همواره شامل مهم ترین ابزارها در جهت فرم دادن و استایل مو می باشد. از اتومو در لخت کردن و صافی موها استفاده می کنند و از سشوار نیز برای حالت دادن آن استفاده می شود.

شرکت سشوار و اتو برند مک استایلر یک برند محبوب در زمینه اتومو و سشوار می باشد که در کشور کانادا و شهر تورنتو فعالیت دارد. در واقع هدف اولیه از این شرکت تامین لوازم مورد نیاز سالن زیبایی مربوط به همین شرکت بود اما پس از مدتی گسترش این شرکت در بازارهای جهانی بالا رفت و این برند به یک برند تجاری تبدیل شد. جهت دریافت اطلاعات احیای مو با دستگاه به روز کلیک کنید.

سشوار و اتو برند مک استایلر توانست با تولید محصولات و لوازمی با کیفیت بالا توجه همگان را به خود جلب کند و جایگاه ویژه ای در بازار های جهانی به دست آورد. در ابتدا این کارخانه شروع به تولید محصولات و تجهیزات بهداشتی و آرایشی تحت برند مک کرده بود و پس از چند سال و معروف شدن در بازارهای جهانی توانست خود را در تمامی فروشگاه های مطرح جهان ثابت کند.

در واقع در شروع کار این کمپانی در جهان یک هنرمند آرایشگر با نام فرانک توسکان و یک مالک سالن زیبایی به نام فرانک آنجلو در سال 1984 این کمپانی را تاسیس کردند و امروزه به یکی از بهترین برندهای جهان در بازار لوازم آرایشگاهی رسیده است.

اگر قصد خرید سشوار و اتو برند مک استایلر را دارید پیشنهاد می کنیم خرید خود را از فروشگاه ژانت انجام دهید


نام مدیر: محمد ولی محمدی

شماره تماس: 26350184
شماره همراه: 09120835215
آدرس: تهران ، شهرک غرب ، بلوار نورانی ، خیابان فخار مقدم ، تقاطع حافظی ، پاساژ آرن ، همکف A ، پلاک 3
تاریخ ثبت: 1401/09/29