مدل رنگ ناخن سال 1401

مدل رنگ ناخن سال 1401

استفاده از رنگ های مد سال به طور معمول باعث تولید و عرضه بسیاری از لباس ها و... می شود و علاقمندان به مدهای روز جهان همواره سعی دارند بهترین مدل را با توجه به رنگ سال انتخاب کنند که این رنگ در سال 1401 رنگ آبی بنفش می باشد. هنگامی که شما فرم ناخن ها و رنگ آن ها را عوض می کنید در واقع زیبایی دوچندانی به دستان خود داده اید و هنگامی که این رنگ ناخن همراه با لباس های مد روزتان تغییر کند این زیبایی بیشتر می شود. در واقع توجه به فرم ناخن در هنگام انتخاب مدل رنگ ناخن سال 1401 بسیار مهم است زیرا برخی از افراد ممکن است صدف ناخن بزرگی داشته باشند و صدف ناخن در برخی افراد نیز کوچک است.

طراحی و مدل رنگ ناخن سال 1401 یکی از محبوب ترین کارها در بین بانوان می باشد که در کنار زیبایی و جذابیتی که به استایل شما می بخشد می تواند اعتماد به نفس شما را نیز بالا ببرد. هر ساله پس از معرفی شدن رنگ مخصوص سال رنگ و مدل های ناخن نیز با آن تغییر می کند و بانوان برای ست کردن رنگ ها با هم طراحی ناخنشان را عوض می کنند.

اگر قصد دیدن مدل رنگ ناخن سال 1401 را دارید و می خواهید بر طبق رنگ جدید سال رنگ ناخن های خود را تغییر دهید پیشنهاد می کنیم حتما به فروشگاه ژانت مراجعه نمایید.


نام مدیر: محمد ولی محمدی

شماره تماس: 26350184
شماره همراه: 09120835215
آدرس: تهران ، شهرک غرب ، بلوار نورانی ، خیابان فخار مقدم ، تقاطع حافظی ، پاساژ آرن ، همکف A ، پلاک 3
تاریخ ثبت: 1401/09/29