میکاپ

میکاپ

میکاپ در لغات به معنای ترکیب و ساختار است که به اصطلاح همانآرایش صورت است. رشته میکاپ در سطح های مختلف بسیار گسترده است. میکاپ همان آرایش ساده صورت استن که برای پوشاندن معایب از ان استفاده می­کنیم. میکاپ و گریم بسیار تفاوت دارد در گریم ما از سایه های روشن و تیره استفاده می­کنیم ولیکن در میکاپ به صورت رنگ می­بخشد. سبک همان روش و شیوه آرایش است. سبک آرایش بسته به نوع وزن و هارمونی متفاوت است. افکت در آرایش صورت به معنای بازی با عناصر و استفاده از رنگ و حرارت در اجزای مختلف صورت است. امروزه در دنیایی پر از افکت مواجه هستیم که در این زمینه خلاقیت حرف اول را می­زند. میکاپ آرتیست ها با حفظ سبک آرایشی خود می­توانند با ایده های بسیار خلاقانه به این سبک ها افکت دهند.

در سبک های مختلف آرایشی رنگ های آرایشی با رنگ های مختلفی بنا به مدل و پوست صورت اجرا می­شود. برای مثال در آرایش سبک عربی و سبک اروپایی بسیار متفاوت است و این تفاوت را می­توان از لحاظ غلظت رنگ مورد بررسی قرار داد.

در سبک آرایشی اروپایی از رنگ ملیح و طبیعی استفاده می­کنند.

قاعده و قانونی که در میکاپ وجود دارد این است که اگر آرایش چشم ها غلیظ باشد باید آرایش لب ملیح و لایت باشد.

مجموعه ژانت مفتخر است که تمامیه محصولات خود را با بالا ترین کیفیت و قیمت مقرون و به صرفه به مشتریان خود ارائه دهد.


مدیر: محمد ولی محمدی
شماره تماس: 26350184
شماره همراه: 09196629406
آدرس: تهران ، شهرک غرب ، بلوار نورانی ، خیابان فخار مقدم ، تقاطع حافظی ، پاساژ آرن ، همکف A ، پلاک 3
فروشگاه ژانت - آموزش رنگ مو ترکیبی - انواع پودر فیکس در رنگ های متنوع - نحوه استفاده از آبرسان پوست - بهترین مارک ریمل - آموزش ترکیب رنگ موی حرفه ای - خرید بهترین رنگ مو - کاشت مژه پر و بلند - آموزش حرفه ای کاشت ناخن - قیمت انواع لنز در بازار - خرید انواع لاک خشک کن - آبرسان پوست نرمال تا خشک - انواع بهترین کرم پودر - احیای مو با دستگاه های به روز - معرفی بهترین آبرسان های مو - پودر دکلره ی خوب - مدل رنگ ناخن سال 1401 - میکاپ - پخش عمده و خرده لوازم آرایشگاهی - سشوار و اتو برند مک استایلر - تفاوت رنگساژ با رنگ مو
تاریخ ثبت: 1401/09/28