بیماری های قابل درمان با طب سوزنی

بیماری های قابل درمان با طب سوزنی

طب سوزنی و طب سنتی در منطقه 1 تهران

طب سوزنی، همانطور که از نامش مشخص است، یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین روش های درمان بوده که با استفاده از سوزن های بسیار نازک در نقاط خاصی از بدن انجام می شود. طب سوزنی نیز یکی از روش های طب سنتی است که امروزه در بسیاری از مراکز درمانی و کلینیک های تخصصی، از جمله مراکز طب سنتی در منطقه 1 تهران، با پیشرفته ترین ابزار و مطمئن ترین روش صورت می گیرد.


طب سنتی | طب سوزنی

 

بیماری های قابل درمان با طب سوزنی

در طول تاریخ، طب سوزنی و به طور کلی طب سنتی، رفته رفته با توجه به دستاوردها و پیشرفت های خود، مورد توجه خاص گروهی از پژوهشگران قرار گرفت. به همین منظور عده زیادی از پزشکان و متخصصان درصدد برآمدند تا تحقیقاتی در زمینه میزان اثر بخشی این روش و همچنین خطرات آن انجام دهند.
امروزه، بر خلاف انتظار، طب سوزنی برای درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار گرفته و حتی در مواردی، تاثیرگذاری بیشتری از روش های جدید و دارونما ها دارد. از همین رو، عده بسیاری از مردم با مراجعه به مطب های طب سنتی در منطقه 1 تهران، در تلاش برای رفع مشکلات و درمان بیماری های گوناگون می باشند. در ادامه قصد داریم تا به توضیح فواید و بیماری قابل درمان توسط طب سنتی و طب سوزنی  بپردازیم.

  1. درمان درد ناشی از گرفتگی عضلات
  2. کاهش یا درمان دندان درد
  3. بهبود عملکرد مفصل آرتروزی و درمان درد آرتروز
  4. درمان مشکلات ایجاد شده پس از سکته مغزی
  5. کاهش درد زایمان
  6. درمان اعتیاد به مواد مخدر
  7. موثر در درمان آسم
  8. درمان مشکل سندروم کارپال تونل

و ... .
 همچنین فواید استفاده از طب سوزنی عبارتند از:

  • امنیت بالا هنگام استفاده
  • مناسب برای افرادی که نمی توانند مسکن مصرف کنند.
  • تاثیرات جانبی بسیار کم
  • تاثیر گذار در درمان بسیاری از درد ها

و موارد بسیاری از این قبیل. همچنین لازم به ذکر است که، در سال های اخیر، با توجه به وسیع تر شدن دامنه چنین روش های درمانی، تعداد بسیار زیادی مطب طب سنتی در منطقه 1 تهران به تاسیس رسیدند و گسترش یافتند. شما به راحتی می توانید با اندکی تحقیق و جستجو، معتبرترین و مطمئن ترین آن ها را پیدا کرده تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را نیز دریافت کنید.

تاریخ ثبت: 1398/07/28