خرید بهترین رنگ مو

خرید بهترین رنگ مو

ممکن است تصمیم به رنگ کردن موهای خود گرفته باشید اما در انتخاب رنگ مورد نظری که برای موهای شما مناسب تر است را در بین رنگ های مختلف و ترکیبی انتخاب کنید. بهتر است پیش از انتخاب رنگ مو از اصول اولیه ای در مورد رنگ مو مطلع باشید تا بتوانید خرید بهترین رنگ مو را انجام دهید. برای مثال ممکن است شما پوستی سبزه داشته باشید و در بین رنگ هایی مانند رنگ قرمز یا بلوند برای موهایتان تردید داشته باشید.

در ابتدا توجه داشته باشید در هنگام خرید بهترین رنگ مو رنگ موی پایه خود فرد اهمیت زیادی دارد. در واقع فردی که به طور طبیعی موهایی کاملا مشکی رنگ دارد نمی تواند توقع داشته باشد رنگ مویی که استفاده می کند بر روی موهای او سایه یکسانی را نسبت به فردی که به طور طبیعی موهایی با رنگ دیگر دارد ایجاد کند. اگر شما دقیقا رنگی مطابق با طرح رنگ موی مورد نظرتان می خواهید باید موهایتان را دکلره کنید. برای مثال موهای اروپایی به علت داشتن پایه رنگ روشن به راحتی پس از رنگ کردن مو رنگی شبیه به رنگ داخل کاتالوگ پیدا می کند و در خاننمهایی که موهای سفید زیادی دارند درخشندگی رنگی که انتخاب می کنند به رنگ داخل کاتالوگ خیلی نزدیک است اما ممکن است در فردی که رنگ موهایش سیاه باشد این قضیه صدق نکند.

به طور کلی رنگ های مو در ده پایه طبقه بندی می گردد به طوری که پایه هر رنگ را با عمق رنگ تشخیص می دهند و تن سایه رنگ به گونه ای است که روشنایی و تیرگی در رنگ های آن مهم است.

برای خرید بهترین رنگ مو پیشنهاد می کنیم به فروشگاه ژانت مراجعه نمایید.


مدیر: محمد ولی محمدی
شماره تماس: 26350184
شماره همراه: 09196629406
آدرس: تهران ، شهرک غرب ، بلوار نورانی ، خیابان فخار مقدم ، تقاطع حافظی ، پاساژ آرن ، همکف A ، پلاک 3
فروشگاه ژانت - آموزش رنگ مو ترکیبی - انواع پودر فیکس در رنگ های متنوع - نحوه استفاده از آبرسان پوست - بهترین مارک ریمل - آموزش ترکیب رنگ موی حرفه ای - خرید بهترین رنگ مو - کاشت مژه پر و بلند - آموزش حرفه ای کاشت ناخن - قیمت انواع لنز در بازار - خرید انواع لاک خشک کن - آبرسان پوست نرمال تا خشک - انواع بهترین کرم پودر - احیای مو با دستگاه های به روز - معرفی بهترین آبرسان های مو - پودر دکلره ی خوب - مدل رنگ ناخن سال 1401 - میکاپ - پخش عمده و خرده لوازم آرایشگاهی - سشوار و اتو برند مک استایلر - تفاوت رنگساژ با رنگ مو

 

تاریخ ثبت: 1401/09/28