فروشگاه مقدم چهاردانگه

فروشگاه مقدم چهاردانگه

در دنیای مدرن امروزی مبلمان منزل یا اداره های مختلف موضوع بسیار مهمی است و به علت تنوع بالای مبلمان ممکن است انتخاب مبلمان منزل برای افراد سخت باشد. حتی در خانه های کوچک نیز مبلمان برای افراد حائز اهمیت است و برای این که دکوراسیون منزلشان با مبلمان منزل مطابقت داشته باشد معمولا به سمت مبلمان راحتی فروشگاه مقدم چهاردانگه می آیند. این مبل ها می تواند فضای چشمگیری در خانه ها داشته باشد.

مبل در اصل به وسایل خانگی یا اداری گفته می شود که به طور کلی در کارکردن و نشستن و استراحت استفاده می شود. مبل ها به طور کلی طوری طراحی می شوند که یک یا چند نفر بتوانند بر روی آن بنشینند. مبل ها در اتاق هایی مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب، پذیرایی و ناهارخوری استفاده می شوند که ممکن است در هتل ها، شرکت ها و... نیز مورد استفاده قرار بگیرند. مبل ها معمولا به گونه ای طراحی می شوند که از جنس های پارچه یا چرم در روکش های آن استفاده می شود. جهت خرید انواع مبلمان راحتی به فروشگاه مقدم چهاردانگه مراجعه نمایید.



 مبلمان راحتی چهاردانگه

از سال 1800 میلادی در کشور آمریکا مبل های راحتی ساخته می شدند و تقریبا می توان گفت که این مبل ها بیش از 200 سال قدمت دارند. این گونه مبل ها در قالب های دو، سه نفره و چهارنفره تولید می شوند. هنگامی که بدنه مبلمان راحتی چهاردانگه را بررسی می کنید ممکن است چوبی در آن مشاهده نکنید زیرا پایه های بسیار کوتاهی دارند و دسته های مبلمان راحتی عمدتا پهن می باشد. در واقع مبلمان راحتی چهاردانگه به طور کلی به مبل هایی گفته می شوند که تمام آن چرم و پارچه است. جهت خرید مبلمان راحتی چهاردانگه، میز جلو مبلی و عسلی چهاردانگه و MDF  خام و رنگی چهاردانگه پیشنهاد می کنیم به فروشگاه مقدم چهاردانگه مراجعه نمایید.

MDF خام و رنگی چهاردانگه

مبلمان به طور کلی به دسته های کلاسیک و راحتی تقسیم می گردند که در اصل مهم ترین نوع تقسیم بندی در مبلمان است. مبلمان وسیله ای است که در جهان قدمت زیادی دارد و در زمان های گذشته بسیار استفاده می شد. توجه کنید که مبل های راحتی انواع مختلفی دارند و شما باید بر اساس دکوراسیون خانه و رنگبندی هایی که در دکوراسیون منزلتان استفاده می کنید و اندازه منزل نیز در این مورد مهم است و می توانید در بخش های دیگر ازMDF  خام و رنگی چهاردانگه در منزل خود استفاده کنید. جهت خریدMDF  خام و رنگی چهاردانگه به فروشگاه مقدم چهاردانگه مراجعه نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

روکش PVC - روکش PVC مات و براق - چسب ممبران و گرانو ل - مبلمان راحتی - میز جلو مبلی و عسلی - MDF خام و رنگی

 

میز جلو مبلی و عسلی چهاردانگه

مبلمان های راحتی و میز جلو مبلی و عسلی چهاردانگه به انواع مختلفی تقسیم می شوند که در ادامه به معرفی آنان خواهیم پرداخت.

لاوسیت: مبل های لاوسیت گونه ای از مبل های راحتی هستند که در مدل های دونفره تولید و عرضه می شوند. این نوع مبلمان راحتی فضای کمی را در یک اتاق اشغال می کند و به طور معمول کوچک است به همین دلیل با نام مبل های لاوسیت شناخته می شود. مبل راحتی تاشو: اکثر مبلمانی که در خانه های با متراژ پایین خریداری می شود مبل راحتی تاشو است. این نوع از مبلمان راحتی فضای بسیار کمی اشغال می کند و هم به عنوان یک مبل راحتی و هم به عنوان تخت خواب شناخته می شود.

کاناپه: به طور معمول کاناپه ها در انواع مبلمان جزو ست های مبلی به حساب می آیند و حتی بسیاری از افراد در منزل خود ازمبلمان های راحتی به صورت تکی مانند کاناپه استفاده می کنند.

مبل ال شکل: این مبل های راحتی به علت شکل هندسی خاصی که دارند مورد استفاده می باشند و در محیط های کوچک به طور کلی توصیه نمی شوند. این مبل ها به گونه ای طراحی شده اند که فضای زیادی را در خانه می گیرند و با استفاده از این مبل ها فضای پرت خانه بهطور کامل پر می شود.

مبل راحتی ایتالیایی: کشور ایتالیا یکی از بزرگترین کشورها در صنعت ساخت مبلمان به ویژه مبلمان راحتی می باشد. مدل های مبلمان خاصی در این کشور تولید می گردند و افرادی که به دکوراسیون منزل خود اهمیت زیادی می دهند به طور معمول با این نوع مبلمان آشنایی دارند.

اگر قصد خرید مبلمان راحتی لاوسیت، کاناپه، مبل ال شکل، فوتون، مبل ایتالیایی و میز جلو مبلی و عسلی چهاردانگه را دارید پیشنهاد می کنیم به فروشگاه مقدم چهاردانگه مراجعه کنید و از بهترین کیفیت مبلمان برخوردار شوید.

 

 

تاریخ ثبت: 1401/09/24