سنگ های برشی و سایشی پیکات

سنگ های برشی و سایشی پیکات

صفحه برش نوعی ابزار آسیاب زاویه ای است که به طور ثابت بر روی یک دستگاه نصب می گردد و در این عملکرد صفحات نزدیک به هزاران بار در دقیقه گردش می کنند و سرعت و کارایی ابزار در اثر اصطکاک زیاد منجر به برش خوب این صفحات می شود. به طور کلی ضخامت صفحه سنگ شباهت خاصی به دیسک های دی وی دی دارد و ابزاری که بر روی صفحات سنگ فرز نصب شده است به صورت میلیون ها دانه میکروسکوپی پیچیده می باشد که این دانه ها ارتباط با سطح مورد نظر دارد که لبه های تیز را با سطح سمباده برش می دهد. جهت خرید، صفحه سنگ برش، فروش صفحه سنگ و همچنین مشاهده قیمت صفحه سنگ به سنگ های برشی و سایشی پیکات مراجعه نمایید.

صفحه سنگ برش

صفحه سنگ برش چنانچه از اسمش پیدا می باشد جهت بریدن و سایش در سطوح به کار می رود و این صفحه ها به گونه ای می باشند که اگر در یک دستگاه نباشند کاربرد خاصی ندارند و به طور کلی با چرخش در داخل دستگاه سنگ فرز به کار می روند. اگر قصد دارید اجسام سختی مانند بتن، آهن، فلز و سنگ های مختلف را برش دهید برای خرید بهترین صفحه سنگ برش به سنگ های برشی و سایشی پیکات مراجعه کنید.

سنگ های برشی و سایشی پیکات - قیمت سنگ برش - قیمت صفحه سنگ - قیمت سنگ فرز - فروش صفحه سنگ - فروش سنگ برش

صفحه سنگ

صفحه سنگ صفحه ای است که درون یک دستگاه فرز تعبیه می شود و به گونه ای است که توانایی برش هرگونه سنگ، آهن، فولاد و بتن می باشد. اگر قصد خرید یک دستگاه سنگ فرز و سنگ های برشی و سایشی پیکات را دارید ممکن است با مدل های متنوع و طرحهای زیادی از صفحه سنگ آن در بازار روبرو شوید و انتخاب را برای شما سخت کند. برای ایجاد کردن برش های با کیفیت با این دستگاه از مواد با کیفیتی در صفحه سنگ استفاده می شود. تا در هنگام استفاده بتواند برش های با کیفیتی در مواد برشی مانند آهن ایجاد کند.جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت صفحه سنگ

بیشتر سنگ فرزهای موجود در بازار سنگ های برشی و سایشی پیکات با نیروی برق شهری کار می کنند و در مدل های شارژی و سیمی در دست تولید قرار می گیرد که قیمت صفحه سنگ در آن با توجه به جنس صفحه سنگ متفاوت می باشد. در این دستگاه امکان قرار دادن یک نوع لایه محافظت کننده جهت کنترل بهتر وسیله ها وجود دارد. وزن باتری نیز در سنگ فرزهای شارژی بسیار سنگین تر از وزن باتری در سنگ فرزهای سیمی می باشد. به طور کلی هرچه ولتاژ دستگاه ها بیش تر باشد قدرت آن ها نیز بیشتر است. جهت خرید انواع صفحه سنگ، صفحه سنگ برش، فروش صفحه سنگ و همچنین قیمت صفحه سنگ به سنگ های برشی و سایشی پیکات مراجعه نمایید.

 صفحه سنگ برش - صفحه سنگ -فروش سنگ فیبری - صفحه سنگ فرز - صفحه سنگ ساب - قیمت سنگ فیبری - فروش سنگ ساب

فروش صفحه سنگ

یکی دیگر از تفاوت های مهم سنگ های برشی و سایشی در این می باشد که سرعت صفحات با یکدیگر متفاوت می باشد و طوری کار می کند که هر چه صفحه های دیسک ضخامت بیشتری داشته باشند سرعت دیسک نیز کاهش شدیدی می یابد. اگر شما احتیاج به خرید یا استفاده از هر گونه سنگ فرز را دارید پیش از خرید یا فروش صفحه سنگ به طور کامل راجب کارکرد انواع آن مطلع شوید تا بهترین انتخاب نصیبتان شود. برای دیده شدن در گوگل کلیک کنید.

 

تاریخ ثبت: 1401/09/19