گالری پرده پارسا

گالری پرده پارسا

تغییر دکوراسیون منزل و پرده های داخل خانه در مواقعی که در حال تمیز کردن خانه هستید یا قصد تعویض برخی از لوازم داخل خانه را دارید پیش می آید. پرده یکی از مهم ترین قسمت ها در دکوراسیون داخلی منزل است که به طور معمول برندهای ترک در صنعت انواع لباس ها و پارچه ها بسیار محبوب و پرطرفدار است. پرده ها در همه جای منزل از جمله اتاق خواب، هال، آشپزخانه و... نصب می شود و هر پرده ای با توجه به محل نصب مورد نظرشان دارای ساختار متفاوتی هستند به عنوان مثال پرده مخصوص حمام را نمی توان در اتاق خواب استفاده کرد.

تغییر دادن دکوراسیون منزل ممکن است در هنگام نظافت منزل برایتان پیش بیاید. پنجره و دیوار یکی از قسمت های مهم در هر اتاقی است و در دکوراسیون خانه نمای خاصی دارد. کرکره، رول درابه و کاغذ دیواری می تواند با توجه به سلیقه انتخابی شما زیبایی دوچندانی به منزل شما ببخشد. در گالری پارسا می توانید با انتخاب خود بهترین کرکره، رول درابه و کاغذ دیواری مشابه با دکوراسیون منزل خود را تهیه کرده و از کیفیت انتخاب خود اطمینان حاصل کنید.

کرکره

کرکره یکی از وسایل بسیار پر کاربرد که در داخل منزل یا بسیاری از مکان های دیگر استفاده می شود. کرکره در طرح ها و اندازه های مختلف تولید می شود. کرکره به طور معمول مدل و ظاهری ساده دارد و بسته به سلیقه شما و اتاق مورد نظری که در آن قصد گذاشتن کرکره را دارید می توانید از گالری پرده پارسا خریداری کنید. پرده های کرکره ای انواع متفاوتی دارد که در دسته های کلی به دو دسته کرکره چوبی و فلزی طبقه بندی می شوند. پرده های کرکره ای فلزی از جنس آلومینیوم ساخته می شود. ساختار کلی این پرده ها به وسیله یک مکانیزم گیربکس و طناب کار می کند و بالا پایین می شود. این پرده ها ظاهری مدرن دارد و استفاده از آن ها در اتاق نشیمن و آشپزخانه صورت می گیرد.

پرده کرکره چوبی نوع دیگر از انواع کرکره است که ساختار کلی این پرده از چوب می باشد و روکشی از جنس لمینت در آن استفاده می شود. مکانیزم حرکت کرکره در این گونه کرکره ها با کرکره های فلزی تفاوتی ندارد و یکسان است. جهت خرید کرکره های فلزی یا چوبی به گالری پرده پارسا مراجعه فرمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

رده فروشی در سعادت آباد - توزیع کننده پرده - پرده ترک - پرده ایرانی - شستشو پرده - خدمات نصب پرده - پرده زبرا دومکانیزم - رومن - کرکره

رول درابه

این پرده ها یک نوع پرده از جنس آلومینیوم می باشد که به طور منظم و پشت سر هم در پرده به صورت ریل عمودی قرار گرفته اند. رول درابه به علت داشتن هزینه نسبتا پایین، نصب کردن ساده و ماندگاری زیاد طرفداران بسیاری دارد و خیلی از افراد در منزل و اتاق های منزل خود از رول درابه استفاده می کنند. رول درابه در طرح های گوناگون گلدار، طرح های چوبی و تصویری در گالری پرده پارسا عرضه می شود. رول درابه در صورتی که حاوی تصویر باشد و در ساختار آن از پایه پی وی سی استفاده شود در برابر نور خورشید مقاومتی طولانی نخواهد داشت و پس از مدتی تصویر آن تغییر می کند.

رول درابه جزو پرده های فلزی قابل شست و شو می باشد که در کنار این ویژگی در برابر نور خورشید و تغییرات دمایی نیز واکنش خوبی نشان می دهد. تنوع رنگی در رول درابه بالا می باشد و در مدت زمان بسیار کوتاهی نصب می شود. این رول درابه ها امکان چاپ تصاویر و لوگو را دارند و هزینه خرید آن ها نیز پایین است. برای دیده شدن در گوگل کلیک کنید.

خدمات نصب پرده - پرده زبرا دومکانیزم - رومن - کرکره - رول درابه - کاغذ دیواری - بهترین پرده فروشی - سفرش پرده هتل

کاغذ دیواری

در دکوراسیون منزل رنگ دیوار پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب و بخش های دیگر خانه اهمیت زیادی دارد و در انتخاب آن ها باید دقت زیادی داشته باشید. کاغذ دیواری یک مدل پوشش تزئینی است که برای پوشاندن دیوار در داخل خانه یا هر مکان دیگری استفاده می شود. کاغذهای دیواری ممکن است بر اساس الگوهای گرافیکی، نقاشی های متفاوت و الگوهای بافته شده باشند.

خرید و نصب کاغذ دیواری می تواند تغییرات بسیاری را از جهت دکوراسیون در منزل شما به وجود بیاورد به گونه ای که کاغذ دیواری امروزه دائما در حال گسترش است و صنعت بزرگی را شامل می شود. برخی از کاغذ های دیواری در سالهای گذشته به عنوان کاغذ دیواری قابل شستشو عرضه شده است. کاغذ دیواری های گالریپرده پارسا بر اساس دسته بندی به انواع بافت دار، ونیل، سه بعدی، نانو و ساده است.

 

تاریخ ثبت: 1401/09/15