ال نود جدید ایرانی رونمایی شد

ال نود جدید ایرانی رونمایی شد

در یکی از برنامه های کارخانه سایپا از ال نود جدید ایرانی رونمایی شد. کارخانه سایپا چندی پیش جهت عدم وابستگی به کشور های دیگر و توسعه خودرو از شرکت مگاموتور و پتانسیل های این شرکت استفاده می کند.

خودروسازان ایرانی در مسیر ساخت قطعات خودروهای داخلی و بر طرف کردن نیازهای خودروهای ملی می باشند و به گفته مدیر پروژه سایپا با توجه به زیر ساخت های مناسب در راستای تولید خودروهای جدید و همکاری با شرکت مگاموتور که هدف توسعه زیر ساخت های داخلی و کم کردن وابستگی به واردات خودروهای خارجی می باشد.

به اعتقاد مدیریت پروژه سایپا باید از توانمندی متخصصان داخلی در جهت گسترش تولیدات داخلی و تولید قطعات در کارخانه های داخلی را به پیشرفت رساند.

ایشان یکی از دستاوردهای جدید کارخانه سایپا را در داخلی سازی قوای محرکه ال90 ایرانیزه شده که تا حد زیادی باعث می شود افراد به سمت خودروهای وارداتی نروند. بهتر است بدانید این پروژه از سال 99 در این کارخانه آغاز شده و تا کنون در حال پیشروی و ساخت است. بر اساس تغییراتی که در قوای محرکه در طول این پروژه انجام گرفت همکاری ها به خوبی پیش می رود و بر طبق گفته های مدیر پروژه تا پایان سال ال نود جدید ایرانی به تولید بالا در کشور می رسد.

به نقل از : khabaronline

 

تاریخ ثبت: 1401/09/13