بهترین مارک ریمل

بهترین مارک ریمل

یکی از لوازم آرایشی که در بین خانم ها رواج زیادی دارد و به صورت روزمره توسط اکثر خانم ها استفاده می شود ریمل است. آرایش کردن به صورت روزانه ممکن است کاری وقت گیر باشد و نتوانید از تمامی لوازم آرایش با هم در یک زمان استفاده کنید اما از جایی که ریمل استفاده زیادی دارد و نسبت به بقیه لوازم آرایشی وقت کمتری می گیرد بهتر است بهترین مارک ریمل را برای استفاده روزانه خود تهیه کنید تا زیبایی شما چند برابر شود. ریمل ها بر اساس آپشن های متفاوتی که ارایه می دهند مدل های زیادی دارند. ریمل ها بر اساس نوع فر کردن مژه یا میزان حجم دادن انواع بسیار زیادی دارد. برای انتخاب بهترین مارک ریمل چند تا از بهترین مارک های ریمل در جهان را به شما معرفی می کنیم.

ریمل بورژا: یکی از بزرگترین کمپانی های تولید لوازم آرایشی بورژوا می باشد که تمامی محصولات این شرکت از کیفیت مرغوبی برخوردار می باشد. محصولات این شرکت بر طبق استانداردهای جهانی ساخته شده و ماندگاری محصولات بورژوا بالا می باشد و اگر قصد خرید بهترین مارک ریمل را دارید یکی از گزینه های پیش روی شماست.

ریمل ایزادورا: محصولات این کمپانی مدت زیادی است که در جهان عرضه می گردد. محصولات این برند کیفیت بالایی دارند و ریمل های این سازنده برای همه افراد مناسب می باشد.

ریمل لانکوم: این ریمل حاوی رنگدانه های طبیعی است که به خوبی مژه را پرپشت می کند و زیبایی بیشتری به صورت شما می بخشد. این ریمل در جهان طرفداران زیادی دارد و تولید آن میزان بالایی دارد.

ریمل Push Up Angel : این مارک ریمل در سال 2018 به عنوان بهترین مارک ریمل جهان شناخته شد  و ویژگی های متفاوت این ریمل آن را به رقیبی برای برندهای دیگر تبدیل می کند.

انواع پودر فیکس در رنگ های متنوع - نحوه استفاده از آبرسان پوست - بهترین مارک ریمل - آموزش ترکیب رنگ موی حرفه ای - خرید بهترین رنگ مو

خرید انواع لاک خشک کن

لاک زدن یکی از کارهایی است که اکثر بانوان ممکن است در فاصله های زمانی کوتاه انجام دهند.

این کار عمدتا نیاز به وقت طولانی دارد و صبر و حوسله زیادی می خواهد و پس از انجام این کار شما باید مدت زیادی را منتظر بمانید تا لاک روی دستتان خشک شود. اگر می خواهید ناخن های خوبی داشته باشید باید از آن ها به خوبی مراقبت کنید و پس از لاک زدن ممکن است شما نتوانید یک ساعت یا حتی بیشتر صبر کنید تا رنگ لاک روی ناخنتان پاک شود پس بهترین گزینه مراجعه به مراکز دارای دستگاه لاک خشک کن است. دستگاه لاک خشک کن به گونه ای طراحی شده که بهترین راه برای خشک کردن لاک ناخن باشد. برای خرید انواع لاک خشک کن دستگاه های لاک خشک کن که مدل های متنوعی دارند را در ادامه مطلب خرید انواع لاک خشک کن معرفی می کنیم. جهت دریافت اطلاعات آموزش حرفه ای کاشت ناخن کلیک کنید.

لاک خشک کن اسپری: این اسپری های لاک خشک کن با داشتن مادی مخصوص عملیات تبخیر لاک از روی دست شما را سرعت می بخشد و پس از اسپری کردن در فاصله بیست سانتی پس از حدود یک یا دو دقیقه تمام لاک روی دست شما خشک خواهد شد.

دستگاه uv: در این نوع دستگاه لاک خشک کن با فناوری پیشرفته در عرض 60 ثانیه لاک روی دست شما را خشک می کند. این دستگاه بیشتر در آرایشگاه ها یافت می شود اما مدل های خانگی دستگاه uv برای افرادی که در خانه به این دستگاه نیاز دارند و به دنبال خرید انواع لاک خشک کن هستند موجود می باشد.

تاپ کت: تاپ کت لاک خشک کنی همانند لاک های معمولی است با این تفاوت که ماندگاری لاک را نیز افزایش می دهد و باعث درخشندگی بیشتر لاک نیز می شود.

فن خشک کننده لاک: این دستگاه با تولید هوای سرد و گرم خشک کردن لاک را به سرعت فراهم می کند. جهت دریافت اطلاعات بیشترمیتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید انواع لاک خشک کن - آبرسان پوست نرمال تا خشک - انواع بهترین کرم پودر - احیای مو با دستگاه های به روز - معرفی بهترین آبرسان های مو - پودر دکلره ی خوب

میکاپ

به آرایش کردن و رنگ دادن به صورت به طوری که ظاهر چهره را زیبا کند و جای جوش و... را رفع کند. جهت دریافت اطلاعات پخش عمده و خرده لوازم آرایشی کلیک کنید. میکاپ به دسته های مختلفی طبقه بندی می شود:

میکاپ اروپایی: در این مدل میکاپ از سایه استفاده می شود و میزان استفاده از ریمل در این روش کم می باشد.

میکاپ کلاسیک: در این مدل از میکاپ رنگ های متضاد استفاده می شود برای مثال اگر مژه ها دارای ریمل زیادی باشد رنگ رژ لب باید نسبتا کم رنگ باشد.

میکاپ عربی: این نوع میکاپ دارای آرایش بسیار زیادی است و برجسته نشان دادن آرایش در این میکاپ بسیار مهم است.

میکاپ هالیوودی: در این میکاپ چهره طوری آرایش می شود که حالت طبیعی چهره حفظ شود.

میکاپ خلیجی: این میکاپ تمرکز زیادی روی چشم و مژه دارد و رنگهای تیره در آن استفاده می شود.

میکاپ مصری: در این میکاپ در بالا و پایین چشم به طور موازی از سایه های طلایی و مسی استفاده می شود

میکاپ هندی: یکی از مهم ترین نکات در این میکاپ کشیدن خط چشم می باشد و در چهره از رژ لب های جیغ و پر رنگ استفاده می شود.

منبع: ویکی پدیا

تاریخ ثبت: 1401/09/13