آموزش حرفه ای کاشت ناخن

آموزش حرفه ای کاشت ناخن

کاشت ناخن از پرطرفدارترین موضوعات در حوزه زیبایی است به گونه ای که هر ساله تعداد زیادی از افراد این کار را انجام می دهند و مدل های کاشت ناخن هر سال تغییر می کند. در مطلب آموزش حرفه ای کاشت ناخن همراه ما باشید.

کاشت ناخن دارای محدودیت سنی نمی باشد و هر شخصی در سنین مختلف ممکن است به این کار علاقمند شود. بسیاری از خانم ها برای ناخن های دست و پای خود ارزش زیادی قائلند وبه زیبایی آن ها توجه ویژه ای دارند.  کاشت ناخن مدت زیادی است که در کشورمان پرطرفدار بوده و هر کدام از مشتریان کاشت ناخن به دلایل متفاوتی از جمله ضعیف بودن نوع ناخن یا زیباتر شدن دستان خود این کار را انجام می دهند. ابزار این کار شامل سوهان دستی، برقی، قلم های مختلف و دستگاه UV می شود. برای آموزش حرفه ای کاشت ناخن در ابتدا انواع کاشت ناخن و مدل رنگ ناخن سال 1401 را معرفی می کنیم. جهت دریافت اطلاعات نحوه استفاده از آبرسان پوست کلیک کنید.

کاشت ناخن پودری: زیباترین و بالاترین استحکام در بین انواع کاشت ناخن به کاشت ناخن پودری اختصاص می یابد. در این شیوه کاشت ناخن ناخن مصنوعی به اندازه مورد نیاز کوتاه شده و مواد ضد قارچی و کاشت ناخن اضافه می گردد. این روش کاشت ناخن به زمان زیادی احتیاج دارد اما در نهایت بهترین زیبایی را ارائه می دهد. جهت اطلاعات بیشترپخش عمده و خرده لوازم آرایشگاهی کلیک کنید. 

کاشت ناخن قالبی: در این شیوه از کاشت ناخن ناخن ها به صورت قالبی کاشته می شوند به  طوری که قالب های ناخن ها یکسان است و این روش بیشتر برای افرادی خوب است که ناخن هایی یک شکل و یک طرح داشته باشد تا پس از کاشت قالبی ناخن اندازه ناخن ها یکسان باشد و تفاوت

زیادی نداشته باشند زیرا این قالب های طبق استاندارد جهانی می باشد. کاشت ناخن ژله ای:در این روش مواد ژله ای را بر روی ناخن قرار می دهند و سپس ناخن را در معرض دستگاه uv قرار می دهند تا مواد قرار گرفته روی ناخن خشک شود. جهت دریافت آموزش رنگ مو ترکیبی کلیک کنید.

کاشت ناخن میکس: در این روش از روشهای کاشت ناخن از هر دو مدل کاشت ناخن ژله ای و پودری استفاده می شود. این ناخن بسیار زیبا است و ممکن است به نسبت روش های دیگر مدت زمان بیشتری نیاز داشته باشد و هزینه های آن متفاوت باشند.

 احیای مو با دستگاه های به روز - معرفی بهترین آبرسان های مو - پودر دکلره ی خوب - مدل رنگ ناخن سال 1401 - میکاپ - پخش عمده و خرده لوازم

مدل رنگ ناخن سال 1401

همانگونه که در مطلب آموزش حرفه ای کاشت ناخن توضیح دادیم کاشت ناخن در جهان به ویژه کشورمان بسیار پرطرفدار است و روزانه افراد زیادی کاشت ناخن انجام می دهند. مواد کاشت ناخن، ابزار های مختلف کاشت ناخن و دستگاه های کاشت ناخن برای کاشت آن احتیاج است.

کاشت ناخن برای افرادی که ناخن های ضعیف و شکننده ای دارند بسیار توصیه می شود زیرا می توانند با کاشت ناخن به صورت طبیعی آسیب پذیری ناخن هایشان را نیز کمتر کند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

همچنین مواد تولیدی مدل رنگ ناخن سال 1401 برای کاشت ناخن این امکان را به وجود می آورد که ناخنی که می خواهید بکارید طبق طرح و رنگ مورد علاقه شما باشد.


منبع: ویکی پدیا

تاریخ ثبت: 1401/09/09