رونمایی از پیکاپ جدید بهمن موتور با نام G9

رونمایی از پیکاپ جدید بهمن موتور با نام G9
در نمایشگاه خودرو برگزار شده در اصفهان شرکت بهمن موتور از پیکاپ جدید خود با نام تجاری G9 رونمایی کرد که این پیکاپ یک خودروی دو کابین با همکاری شرکت خودروسازی چینی ZX Auto می باشد.
بر اساس گزارش های منتشر شده رونمایی از پیکاپ جدید بهمن موتور با نام G9
، شرکت بهمن موتور سابقه همکاری با این شرکت چینی را داشته است و این همکاری در ساخت پیکاپ اولین همکاری شرکت بهمن موتور در این زمینه نمی باشد. در همکاری ساخت این مدل از پیکاپ شباهتی به تولیدات کمپانی های بزرگی مانند شورولت، فورد و... دیده می شود که سبکی زیبا در طراحی های خود دارند و در جهان به محبوبیت بالایی دست یافته اند.
این پیکاپ دارای 5 متر و 40 سانتی متر طول و 2 متر عرض است که نشان دهنده اندازه بزرگ این پیکاپ می باشد.
این پیکاپ توانایی سرعت بالایی دارد و دارای دو دیفرانسیل می باشد. سیستم داخلی این خودرو به صورت اتوماتیک تهویه محیط داخل ماشین را انجام می دهد و نمایشگر 12 اینچی و صفحه کیلومتر دیجیتالی می باشد. همچنین این پیکاپ دارای سامانه کنترلی کشش، سامانه مدیریت پایداری، گرمکن تعبیه شده در صندلی های جلو، سنسور نور و بسیاری از تجهیزات فوق پیشرفته در تمام قسمت های خودرو می باشد.
هنوز زمان عرضه این پیکاپ شرکت بهمن موتور به طور رسمی اعلام نشده و فقط در نمایشگاه ماشین اصفهان و رونمایی از پیکاپ جدید بهمن موتور با نام G9 از آن رونمایی شده است.   
به نقل از bidarbourse

تاریخ ثبت: 1401/09/07